Sigges tal.



De är kul att Sigges tal exploderat. Munnen går i ett. Från de ögonblick han vaknar till de han somnar. Kan va tröttsamt för örona, men man ska inte klaga! De kommer mer och mer 3 ords meningar. Vilket är kul.

Ja satt nyss och mös med Alfred, och alfred kan säga "bandbil" (brandbil) så sa jag till Alfred att jag skulle köpa en brandbil till han. För han äger ingen brandbil.
Då kommer sigge och säger vääldigt lessen "jag ha brandbil.."
😂
Alltså. Han lät så söt! 
Men nu är de ju så att Sigge äger alldeles föör många brandbilar 😂

Iaf så går de framåt. Han kan både en och två svordomar. Tack vare Astrid Lindgrens filmer! 👏🏼

Men skönt att han äntligen börjat göra sig förstådd, bara där har hans hysteriska utbrott minskat.

Min plutt för 3 år sen.
Gud va tiden går! De går fööör fort!! 


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0