Uppdatering.


Har inte skrivit på ett tag, har haft så fullt upp med allt möjligt.
Jobb. Barnen. Hemmet. Lite privata problem med.
Hatar när man hamnar i ett problem, man ser nån man tycker oerhört mkt om hamnar i trubbel. Och Man kan inte hjälpa den mer. 
Man vill. Men de går inte.
Som jag bara önskar att jag kunde hjälpa dig nu! 
Men allt blir bra. De blir de. De bara måste de.
Detta är skit jobbigt, säkert för dig me men de vet ja inge om än. 😫
Önskar jag bara fick krama om dig iaf!! 

Nå ja. De kan nog ta ett tag tills dess. 
Men men. 

Annars rå?
Håller på att renovera hallen. Kanske blir klar jnnan 2016 är här.
Börjar jobba 60% den 1/2 nu. 
Alfred fick ingen dagis plats i Björklinge. Så jag har sökt vårdnadsbidrag för han så länge.
Hans underbara faster kommer få hänga med han om dagarna då jag jobbar 😃
Får se om han får plats i höst bara då! 

Nu. Soff läge och tv!




Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0