Fredag!

Har stĂ€dat typ hela dagen 😆
Varvat mellan att leka med barnen. 
Pedagogisk lek med Sigge. Jag Àr inte den mÀnniskan som gillar att leka med barn pÄ de pedagogiska sÀttet. Men i Sigges fall- jag mÄste.
SÄ dÄ gör jag ju de sÄ
Klart!

Sen stÀdade jag.

NĂ€r stoffe slutade sĂ„ körde han mig till Tierp. 
DÀr fixade jag fransarna pÄ en salong. Nu kÀnner jag mig "hel" igen. SÄ himla skönt att vakna upp sminkad! Bara borsta fransarna sÄ Àr man klar!

Hel nöjd!

Nu slÀnger ja upp fötterna i soffan och njuter av ett relativt rent hem i vÀntan pÄ att stoffe ska komma hem med pizza!

I helgen ska vi kalasa. Imorrn kalas för svÀrfar, pÄ söndag kalas för min pappa!
Blir nog bra de hĂ€r me allt gott man kommer fĂ„ Ă€ta 😃
Ha en bra helg allihopa! 
❀

Avtryck

vill du nÄt, skriv hÀr!:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0