Kul kul

Kul att se att jag tydligen har trogna läsare då statistiken håller sig uppe 😆

Ska nog försöka bli lite bättre på att ta tag i de här med bloggandet.

Är lite små sjuk just nu, förkyld, och idag var jag ledig. Men med två vilda barn hemma så ville jag typ gå ut i garaget och hänga mig, möjligtvist skänka bort barnen för dagen. 
Men ja, jag överlevde. Pjuuuh! 
Imorrn ska jag tugga i mig alvedon och jobba. 
Har inte råd att va hemma för "lite" feber..

Annars så rullarna Dagarna på.
Vi har ÄNTLIGEN fått en remiss till habiliteringen till Sigge! 
Tänk att man ska behöva bli förbannad och bråka sig till en jävla remiss jävel!
Men nu så.. Hoppas jag att han får komma in där med.

Man får väl vänta i 3 månader typ... 

Sigges utveckling går väl si och så där. Hans tal har inte utvecklats mkt de senaste året. :/ han har fortf ett eget språk. Men vissa ord förstår man vad han menar iaf, så hans vredes utbrott har minskat iaf! 

Skönt.

Nu ska jag se klart på nån drama triller på 1:an. Sen sova. 

Go natt!






Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0