Omtänksamt.

Man älskar sina barn. De gör man. Oavsett vad. 
Men. Ibland så finns de stunder då man kan titta på sina barn och verkligen känna att man älskar dom liiite mer. Vet inte hur de kan gå till men.
Sigge.
När sigge sätter sin omtänksamma sida till(vilket inte händer varje dag)
Så är han helt underbar!
Han är den där hjälpsamma killen innerst inne.
Som när jag t ex ska tända ljus. Så måste jag ju lägga ut alla värmeljus i alla ljushållare. Sigge brukar vilja hjälpa till. Vilket ni kan se på bilden.


Ibland hamnar ljusen rätt. Ibland inte.
Men gulligt är det att han vill hjälpa mig.
Lika så med när vi ska plocka ur diskmaskinen. 
Då vill han gärna hjälpa till. Sakerna hamnar för de mesta på rätt ställe☺️
De är dessa stunder man vill ha av Sigge.
Då är han helt underbar💙 och man blir så stolt över han!
Man känner lite att man lyckats lite med han iaf 😆
Mammas gulle pojk! 

Nu tar vi kväller... 
Barnen sover, hoppas jag. 
Idag har jag gosat bebis, vart och tagit ut de lilla äcklet(kopparspiralen), vart på jobbet en stund, fikat med svärmor. Och lekt med barnen❤️
När min käre karl kommer in från garaget ska vi mysa.
Nä!
Inge snuskande blir de! Här ska de inte bli nå barn gjorda på ett tag 😆😂

Men nog fan rycker de i livmodern när man ser denna underbaring!!! 💜


Go kväll!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0