Natt och dag


Dessa två pojkar. Är som natt och dag. Dom är totalt så olika som de bara går. 
Ska bli så kul och se sen när Alfred fått en mer personlighet hur han blir. Om han blir mer som Sigge är. Men tvivlar på de.
Sigge har ALLTID vart den där gnälliga pojken, missnöjd med de mesta. Gillar absolut inte folk i stora mängder. Han har alltid vart blyg. Inte den killen som tar för sig och är rädd för i stort sett allt.
Att bli blöt eller smutsig om händerna är nog de värsta han vet. 
Och jag vet inte alls vart han fått de ifrån... Helt ärligt. Han gråter så fort han blir smutsig. 
Och förra vintern när han fick snö på vanten. De va ju kalabalik! 

Alfred. Är ständigt glad. Charmar alla han träffar, han är inte direkt blyg. Pratar på och skrattar me alla så länge dom pratar me han. 
Han är på allt, far och flänger överallt. Överallt ska han va åh riva. Kommer bli kalabalik när han lär sig krypa/gå...
Han har nu börjat me att klappa till Sigge när Sigge är för på han..

Hoppas han där uppe är me mig de dagar dom två kommer bråka sen! 

Och av kropps formen att säga, så är dom som helan och halvan. 
Alfred har snart passerat Sigges vikt tror jag. Mer om de får vi veta imorrn. 

Men trots att dom är som natt och dag. Så älskar jag dom fruktansvärt mkt.
Är så tacksam för varje dag som går då jag får va me dom! 




Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0