Jag har blitt farmor!


Ja ni hör ju!
29 år gammal och största sonen på 3 år har redan blitt pappa 😂
Åt en nalle björn, som heter Nalle Puh.
Han ska matas. 
Han ska ha blöja. Och givetvist så brukar ju nallen kacka (bajsa) 
Och klart nallen ska sova med.
Max 2 min får nalle puh sova. 
Sen är Sigge där och ska mata han ☺️
Min lilla pojke de där❤️
Finner inga ord för hur underbar du är!

Under oktober månad, så har Sigge utvecklats nåt så fruktansvärt.
Han har lärt sig att klä på sig själv. 
Säga "mommo" "sigge"
Och de kommer mer åh mer ljud som bildar två ords meningar 😍
Han har dessvärre lärt sig att älska Emil i lönneberga, som gör
Massa hyss och sattyg. Och i en scen där så
Hoppas emil från nån vagn, träd och nåt annat högt föremål. 
De har Sigge snappat upp.
Så nu för tiden ska han hoppa i soffan. De slutade me härom dagen att han hoppade i soffan och studsade rakt ner på
Golvet. 
En stor duns va allt jag hörde😱
Där på golvet låg sen Sigge och grät aå han knappt fick luft 😞


Men som tur va så hade han Nalle puh som också kunde trösta han❤️

Nu ska jag sova, imorrn väntar utvevklinhs samtal på dagis ☺️

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0