öron näsa hals- Sigge.

 
idag var vi på öron näsa hals me sigge, för att se hans tungband.
 
Jo då. de va kort.
 
Sen kollade hon örona me, och hon sa att hon såg lite vätska bakom ena örat. Men. Han hör bra? Han förstår vad vi säger osv. Han hänger liksom med på vad vi säger. Så att de skulle va nå fel på hörseln tvivlar jag starkt på.
men alltid bra att dom kollar upp de, för är det så att han behöver nå rör i örat så kommer dom sätta in de på samma gång då dom klipper tungbandet.
Eftersom dom söver han då.
 
men. de känns sååå skönt att dom kommer klippa de. Visst jag tror inte att de bara är därför han inte pratar men jag tror att de är en stor del till de.
Bara han kan berätta vad han vill och vad han känner så kommer hans vredesutbrott minska.
 
Igår va de en hemsk dag. Hela dagen va vi osams :(
 
Och jag hade sån ångest över att jag vart arg på han typ hela dagen :(
de händer inte ofta vi har såna dagar. Men när de väl händer så är det skit jobbigt.
 
Jag tycker de är jobbigt att han inte kan berätta vad han vill/känner. Och jag tycker de är jobbigt just för att jag vet att han tycker de också är jobbigt :(
 
 
Sen idag så har Alfred fått sååå ont i munnen, de kliar och gör ont. Tänder på g... :/
Stackarn. Han har gråtit som en stucken gris oc ville gärna inte ha mat. Men till slut fick jag i en flaska. Så nu hoppas jag han sover gott i natt.
Ush. hade glömt att Sigge också hade så här sjukt ont i munnen när tänderna va på g.
Alvedon är skit.
Har en bitring i frysen, den gillade han en stund. Skönt att dämpa svullnaden lite iaf:/
 
Stackars mina älskade pojkar.
 
 
Pluttisar.
 
Btw.
Diggar ni mitt nya mobilskal?
 
Nu är det go natt.
Imorrn är det dagis tajm!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0