Man ska inte klaga.

Men att få sova en hel natt ostört skulle va så in i helvetes skönt!
Nu är Alfred en väldigt snäll unge som inte skriker och bråkar om nätterna. Men han är så kär i sin napp natte tid. Så fort han tappar den så blir de massa gnäll och sura miner. Vilket är.... Typ 1 gång i timmen vissa nätter. 
Hur pigg tror ni man är i kroppen efter ett tag? Sop slut i skallen. 

Och sen har min karl mage till att komma åh säga "jag är trött..." Han får bara sova hela nätter ostört. Och idag har han mekat ut me sin lastmaskin och bil och tapetserat en vägg. 
Så här ser de ut just nu:

"Jag är trött"

Åh! Jag blir fan så sur att han kan sova hela nätterna igenom. Medans en annan måste vakna upp så ofta för att ge Alfred nappen.
Jag som alltid hatat tidiga mornar och när mina barn vill vakna 6-7 tiden. Helt ärligt. Jag vill gråta då. Jag är inte trevlig den tiden. Och har man sovit kasst redan så är man ännu mer lätt retlig!

Allt jag vill är att sooooova en hel natt! 



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0