Det kom ett sms i lördags.



De roliga i de hela är de är från en människa som förra året hotade att anmäla mig till soc, hon skulle mer eller mindre göra mitt liv till ett helvete. Samma person skrev sedan "vi bryter kontakten nu" .. Endå smsar människan mig. Människan kommenterar bilder på mina barn på facebook! 
Pinsammaste i de hela är att människan är 46 år!

Fatta grejen nångång! 
Jag vill inte ha nåt me dig att göra! Punkt jävla slut! 
Att jag alltid kommer ha en relation till dig är nåt jag fan skäms för!

Usch!


Avtryck
Postat av: Helena

Tycker det var ett fint sms du fått kan inte se att det ligger något otrevligt över detta sms

Var glad i stället att du har vänner som tänker på dig.

VH Helena

2014-05-28 @ 19:02:05

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0