Barnvagns helvete!

 
idag har vi hämtat sigge som ja skrev tidigare.
Sen så åkte vi åh hjälpte Ida att flytta. Jätte mysig liten stuga :) Perfekt åt henne :)
Dock ska hon alltid bosätta sig mitt i ingenstans där de typ inte går en buss i närheten ;)
Hon vill helt enkelt inte ha besök! HAHA. Iaf inte utav mig :P
Bitch.
 
Men hoppas hon kommer trias där iaf  :)
 
nu va ju planen att jag skulle sova tidigt för att ta mig upp iorrn för att frakta sigge till dagis.
den ideen va ju bara att glömma.
ena däcket på vagnen- paj! trots att vi bytte de i förrigår!
andra vagnen- full me mögel.
tredje vagnen- inte hel liggläge så Alfred kan inte ha den vagnen än.
fjärde vagnen- på posten på väg till mig.
 
Om ja gillar vagnar?
Ja rå... så pass mkt att två av tre vagnar kommer jag elda upp!!!!
Nu får ja ju ha sigge hemma imorrn....
jävla skit!
De va ju längesen han va på dagis nu ju :(
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0