Vad varje småbarns földrar bör ha!



Seriöst? Att tvätta spegar/fönster tar max 1 min! Ja älskar den! De bästa ja fått av min älskling :)
Ja vet inte hur mina fönster och speglar skulle se ut om ja inte hade denna. 
Så har ni inte denna- KÖP!!! 




Avtryck
Postat av: Caroline

Var? Var? Var? Hittar jag denna? Själv drar jag våtservetter på både speglar och förnster hahah Inger att rekommendera, blir inte bättre, blir nog bara värre, men men de känns väl bättre inbillar jag mig :P

Svar: hahahah men gumman. kolla elgiganten, netononet eller media markt, Bauhaus har me :)
ninna

2014-03-12 @ 11:29:32
URL: http://carolineaf.blogg.se
Postat av: Caroline

Hahah kan vara värt att göra det hahaha

Svar: Ja köp en! Dom är suveräna! :)
ninna

2014-03-13 @ 07:55:23
URL: http://carolineaf.blogg.se
Postat av: Lina

Annars kan jag rekomendera vanlig fönsterputs + tidningspapper. Helt fantastiskt, och det blir inga ränder!

Svar: men de tar betydligt mkt längre tid att ta fram allt de där...
ninna

2014-03-15 @ 00:51:04

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0