Sigge ❤️

 
 
nu så kära vänner, är de inte roligt för sigge längre att ha en lillebror. Svartsjukan har slagit till. Svartsjukan blandat me trots. Jag kan säga så här, hade vi bott i en hyreslägenhet hade vi blitt vräkta på fem röda.
 
Man kan inte säga nånting till sigge nästan utan att han kastar sig på golvet och skriker. Han slås nåt för jävligt. Utan en anledning kan han komma fram till mig och slå mig eller Alfred.
Bara så där.
 
Har man otur så får man ett knytnävslag mitt i ansiktet. Vart han har fått de där me att slås me nävarna? Ja vet inte.
Jag och stoffe slås inte.
 
Vi gör ju allt för att ge sigge uppmärksamhet och så mkt kärlek. Jag gör iaf allt för att Sigge ska känna sig viktig. Mer viktigare än Alfred. Alfred får all min uppmärksamhet då sigge sover eller är på dagis så.
 
Men man märker på sigge att han vill ha sin mamma/pappa för sig själv.
Så på lördag ska vi försöka lämna bort Alfred några timmar för att ha egentid med Sigge. De blir nog en 4H gård.
Och så klart McDonalds.
Allt för Sigge ❤️
 
Han är ju inne i nån känslig ålder med mkt frustration eftersom han inte kan göra sig förstådd me språket. Jag tycker faktiskt synd om han när han endast kan peka och säga "deeee" . Han är endå snart 3 år..
Och de är så klart när han redan har ett jävla humör att humöret blir värre när vi inte förstår han :(
 
De är absolut inge kul.
 
Men jag ska se till så dom klipper tungbandet på han.
Nu får de fan va nog.
 
De är jobbig för oss alla med hans humör.
 
 
Mammas gos ❤️
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0