Samsovning?

 
 
Sigge har sen Alfred kom börjat me att sova så bra om nätterna. Han sover hela nätterna i SIN säng.
 
Alfred sover i SIN säng hela nätterna.
Alfred sov mellan oss i babynestet de första veckorna. Men han sover bättre i sin säng så.
 
Lika glad är jag för de.
Jag har alltid sagt NEJ till att ha mina barn i sängen, okej nångång ibland.
Men jag tycker inte alls att de passar sig att dom ska sova där jämt.
Min säng är MIN och Stoffes "fristad" från barn.
de är där vi tillverkar barn ;) haha.
nej men hur gör folk ärligt talat som låter sina barn sova i samma säng som föräldrarna i flera år?
Hur fasiken kan man få till nåt då me partnern?
Jag har läst många bloggar om mammor som gör så me barnen, de måste va ett helsike att vänja dom av de sen?
Sigge sov mellan oss i slutet av min grav nu, men de va för att ja orkade inte hålla på varje natt att tjaffsa me han. Jag behövde sömnen. men de va inte kul sen att vänja han av de när Alfred kom....
 
nej. barn ska sova i sin säng. inge samsovning här inte. dessutom ökar de PSD vid samsovning...
 
Mina pojkar är så otroligt duktiga på att sova nu i sina sängar!
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0