möblerade om.

 
jag va så lat idag. eller när ja vakna ville ja bara dö så trött i kroppen ja va. Så ja bestämde mig för att ta en dag i soffan med mina pojkar.
Sagt åh gjort.
 
bara de att 1 av 2 pojkar inte hade samma tanke som jag. Sigge.
 
de slutade me ett x antal damp utbrott. seriöst. pojken måste ha damp. så där arg kan man bara inte bli för en piss grej?
 
Så ja gav upp soffan och städade köket. Köket för mig är de enda rum jag gillar att städa i. de är alltid rent och fint där. men. de är ju ett rum ja inte är i så mkt :P så varför är de så kul att städa?
 
Idag möblerade jag om iaf.
 
 
Sen kom ja på att chilli har värdelös kvalite på deras möbler.
Våra möbler är 8 månade gamla. Färgen har släppt på många ställen på stolarna och bords benen.... de har släppt mest där ja torkat då sigge kladdar.
Skit kvalite!
 
 
detta är bara en del av allt.
 
Nu- tv!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0