Min lilla Affe ❤️


Lilla alfred boy har haft sån magknip idag :( usch inge kul alls! Varken för mig, sigge eller han själv. 

Sigge har inte direkt vart på sitt bästa humör! Trotsen blir bara värre! 
Hur är det möjligt! 
Måste få stopp på de här snart. 
Jag tror också att de har att göra me att vi drog fram klockan i helgen. De vart så fel för han imorse när han vakna och när han skulle sova ikväll. Han lägger sig kl 19 så. Och egentligen va ju kloclan bara 18 då ju. 
Men men nu sover dom båda! Jag ska också hoppa i säng strax.

Har precis klickat hem tapeter till Alfreds rum. Kommer bli awsome! Håller på att tömma hans rum nu så. 
Alllt de rosa/lila ska häck väck! Spyr på den färgen! Även om vi hadd fått en tjej så hade hon inte fått ett typiskt rosa/lila rum med fula ikea möbler som typ alla har! 
Alfred har just nu en ikea malm byrå. Men den ska bytas ut så fort jag hittat en perfekt byrå ;) 
Åh ja vill bara sätta igång nu att inreda rummet :p 
De är ju snart daga för han att flytta in i eget rum :p
Eller ja om några månader iaf ;) mammas pojke blir stor fort! 
Nej nu väntar sängen! 
God natt!




Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0