En liten Sigge ❤️

En liten Sigge med endast 3 tänder ☺️
Mammas underbaring de där.
Han vaknade nyss, förmodligen utav nån konstig dröm. Han va helt hysterisk och livrädd. Men jag räddade situationen rätt fint där. 
De gäller att ligga massa steg före Sigge för att undvika hans hysteriska utbrott. 
Så den tacklingen gick fint. Han fick mysa en stund i mitt knä. Såna tillfällen tackar man inte nej till när han vill det!
Sen lyckades jag lura han att nalle björnen som han bar runt på häromdagen ropade och ville att dom skulle mysa i hans säng.
(Jag visste att Alfred skulle vakna vilken sekund som helst för att hans napp åkte ut)
Tänk så barn är lättlurade.... 
Så nu sover alla mina 3 barn. Eller ja de största barnet har sovit hela tiden och inte märkt att Sigge skrek som en galen tupp! 
Men kvinna som man är så klarar man allt!



Älskade Sigge! ❤️


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0