Kylan!! Vart är du?!

Alltså de är hett. Så in i helvetes hett ute! 
Sigge hade aldrig detta problem med att svettas så mkt när han va bebis som Alfred gör. 
Alfred blir så klibbig. Som nu. Han vägrade somna, han skrek för att han va så trött och klibbig. Så nyss (kl 23:00) sköljde jag av han i duschen. 3 min senare sov han i sängen.....
Han har nog ärvt de av mig, jag svettas jättelätt och blir lätt klibbig. Och när jag blir klibbig så blir jag på så jävla dåligt humör! Speciellt om jag inte har en dusch tillägnlig!
De är inge roligt längre me denna värme. De är för varmt! De är för fuktig luft! Går knappt att andas ute! 
Nu vill jag ha en den lite kyliga höstluften! 
Hatar svensk sommar! 
De får gärna regn massa nu i ett par dagar, vår gräsmatta är sjukt ful. Gul och torr! 

Bara för att bilden inte hade nåt me inlägget att göra ;)

Go natt! 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0