God natt min skatt.

De sista jag alltid säger till mina barn innan dom ska sova är :
God natt min skatt, mamma älskar dig! 
De har jag alltid sagt och kommer nog alltid säga. Enda tills dom flyttar hemifrån :) 
sen är de nå speciellt me barn som sover.
De ser så mysigt ut. Man vill liksom bara ligga breve och mysa! 
Dom är så fina! 


Snart kanske sigge vaknar. Han sover än. Han måste va helt slut efter helgen. 
Hoppas verkligen hans bror tar efter med att sova länge!
6:30 väckte den killen mig. När han sen fick mat vid 7:30 så tvär slockna han! 
Ensam vart jag vaken. Inte ens hunden va vaken då ;) 
Men dricka sittt morgon kaffe i lugn och ro är man inte bortskämd me! 
Ha en bra dag allihopa!! 
:) 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0