En mammas magsiska händer..

De har jag då funderat på länge. De här med barn och när dom ramlar och slår sig. 
Vi tar Sigge som ett exempel, han ramlar och slår sig ungefär 17 gånger i timmen! 
Så fort han slår sig då kommer han till mig och visar vart de gör ont. Antingen smeker jag med handen där de gör "ont" eller så blåser jag.
Men... Bara genom att jag smeker med min hand eller blåser så försvinner smärtan. 2 sekunder senare är de som inget hänt på han!
Snacka om att en mamma har magiska händer. Som kan få en smärta att försvinna så fort! 
De ni! 


Är för övrigt skit trött idag! 
Uppe halva natten för att springa på toaletten! Magen gjorde uppror! 
Hade förmodligen ätit nåt dåligt! 
Sommar mage som jag brukar kalla de!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0