Im back!

Saknat mig?
Uppembarligen om man tittar på statistiken!
Helt galet va me trogna läsare jag har! 
Tack tack! 

Vi kämpar på med vardagen.
Massa bråk/tjaffs me vården för att ens komma nånstans för att få ge Sigge hjälp de är väl vår vardag just nu.
Även tjaffs med dagiset har uppkommit! 
Fattar fan inte, kan man inte se ett barns behov så har man inget på
Ett dagis att göra! 
De är min åsik iaf!

Men allt blir väl bra i slut ändan?

Men med alla dessa vänte tider hit åh dit till logopeden och psykologen så hinner väl Sigge ta studenten innan man ens fått nå hjälp! 

Detta med att vänta är inte min starka sida! Menar tiden går ju. Sigge måste få
Hjälp! Helst nu! 

Okej Sigge utvecklas iaf, de går framåt. Men vääääldigt sakta! Och sen finns de en hel del han behöver ha hjälp med att träna. 


För övrigt då? Allt rullar på. Vi närmar oss julen. Klappar ska handlas och slås in, de ska pyntas, de ska bakas och så jobbar jag ju varannan helg....
I år dessutom bad jag att få jobba nyårs afton 😆
Bara för att jag är så trött på att man tydligen MÅSTE fira den! 
Fira den ordentligt med raketer och allt tänker jag göra när barnen blir större. Mest för deras skull!


Nä nu är de jul med ernst! 
Tjing!



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0