PMS!

Det är sjukt jobbigt att va kvinna en(eller två) veckor i månaden. 

Första veckan är det pms. Veckan efter är det mens.

Fy! Jag har ju alltid haft "jobbigt" med min PMS. Humörsvägnignar så de skriker om det. 
Och när ja åt p piller me hormoner i. Då var de kört. Fy fan så elak ja blev. 

Visst ja kan va riktig elak nu me. Men jag kan behärska mig.
Nu blir ja mer bitchig. Och elak på stoffe. Men skriver folk fel sak till mig vis fel tilläfälle så får dom fan höra de me!
Just nu är ja så irriterad på
Folk. Så irriterad så ja vill slå nån. Bara så där!? Finns egentlugen ingen anleding att ens va irriterad. 
Så sjukr jobbigt är det iaf för ja känner bara att jag vill ha ut ilskan/irritationen ur kroppen. Men vem ska ja lägga den på då?!
 Äh går åh lägger mig!
Go natt!
/PMS monstret!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0