Förvirrad deluxe!

Här ringer ja barncentrum för att avboka en tid åt Alfred som han skulle ha i Maj. Varför och vad han skulle göra där i Maj. De har ja heeelt glömt bort. Och ja fatta inte varför han skulle dit ens? Men hur som haver så hittade sköterskan inte nån tid åt han i maj!

Inte så konstigt.

Då han hade tiden den 20 MARS!!!? 

HAAHAHA!!!! 

Och då va de att ja ville ha recept på
Special mat åt han! 

Alltså förvirrad två barns mamma eller vad?
Lite pinsamt va de. Så ja bad om ursäkt och sa att ja bara är en förvirrad två
Barns mamma 😂 hon förstod mig sa hon. Hon visste hur de va!

HAHA! 

Ja ska va glad att ja vet vad jag heter eller va mina barn heter. Deras person nummer kommer ja knappt ihåg heller så!


Skäms kudde PÅ!

Avtryck
Postat av: Carro

Hahahhaha gjorde liknande häromveckan.
Och igår skulle jag hämta ut ögonsalva till Sander.
Hon frågade efter personnr och jag ramla mitt. Okej men barnets personnr.
14.......... Hjärnsläpp!
Tillslut fick jag ihop det efter mkt om och men. Sen fråga hon om Lias personnr, dom 4 sista fick jag ringa efter Hjärnsläpp! Hon va ju måttligt road :p
Jag sa bara öh det är lite snurrigt och mkt just nu :p
Oj va långt det blev :)

Svar: Hahahahah inte lätt att va nybliven två barns mamma 😂
ninna

2014-04-11 @ 07:38:28
URL: http://Carolineaf.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0