för- nackdelar me söner.

 
har funderat lite på de här med att bara ha pojkar.
 
Fördelar:
 
  1.  Jag slipper oroa mig för att få höra meningen "mamma jag är gravid" när dom är 14-16 år.
  2. jag slipper oroa mig för att dom ska bli våldtagna (mest troligt att en tjej blir de, även fast killar kan bli de) när dom är tonåringar.
  3. Jag slipper lägga pengar på smink och bindor/tamponger.
  4. Jag slipper ha ett PMS monster i mitt hus en vecka varje månad. De räcker nog med mig själv!

 

Men... nackdelar.

  1. De KAN va min son som gjort en tjej gravid.
  2. de KAN va MIN son som våldtagit nån.
  3. jag(läs stoffe) kommer få slänga ut pengar på mopeder, traktorer, crossar, epa traktorer, bensin till allt. och reservdelar. (föredrar nog att lägga pengar då på smink/bindor faktiskt)
  4. Killar hr oftast ett hetare temprament och mer agressivt temprament än tjejer. Så att ja får stryk av mina söner är högst troligt. Speciellt me stoffe och mina gener. (Så där föredrar ja kanske ett pms monster?)

Så hur som haver så vet ja inte vad som är bäst. Killar eller tjejer? ;)

Men en liten flicka SKA jag ha. Nån gång.

Nästa vecka ska ja sätta in spiral. den ska få sitta i 3 år. sen köör vi nästa barn. Om nu ja kan övertala Stoffe ;)


Avtryck
Postat av: lena uneteg

Tuffa du,jag älskar din blogg.Frispråkig är du i allafall,hoppas du får den där tjejen,för det är mysigt med en tjej också.Kram :)







2014-04-10 @ 14:12:58

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0