nya naglar... min lördag.

 
 
 
Är sjukt nöjd!
 
sen har ja idag försökt vänja mig vid armband, känner mig väldigt kvinnlig i de. De räcker väl med att ja tvingas ibland att ha handvska?
 
 
Men de gick ju bra. Inga konstiga blickar fick ja, inga panik känslor. Jag överlevde!!!
 
Sen har jag, stoffe och bulan vart på kines resturang.. Sååå gott! Även mongolisk buffe fanns, yber gott!
 
 
 
Medans ja kollar på körslaget håller stoffe på att fixa listerna i köket :) Blir ju kanon fint.
 
 
Jag har golvlister, taklister, bröstlist. Och framför allt en dörrlist och dörrfoder. De har inte funnits på 1 år. Bara bröstlisten ska målas!
Min älskling är så duktig..
 
NU ska ja strax goffa i mig en äppelpaj.
 
Och sedan somnar ja nog. Nu saknar jag min lille plutt bebis.
Men han sover nog, hoppas ja.
 
Ju äldre han blir ju mer saknar ja han när han inte är me mig. Hur ska de gå den dagen han flyttar hemifrån???
 
Ha en fortsatt trevlig lördag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0