inge köns visande här inte.

 
nä, och denna gång va de inte bebisens fel. Utan dom hade inte den vanliga ultraljuds apparaten där.
så de blev vaginalt, hon ville även kolla livmoder tappen så allt såg fint ut.
 
Och de gjorde den. tack åh lov för de.
 
Me vi får väl se de som ett tecken på att bebis inte vill att vi ska veta.
 
k'änns lite surt men. huvudsaken att bebisen mår bra, h*n va bra vild ;)
 
I know.
 
När jag väntade sigge så kände jag på mig sååå tydligt att de blir en pojk. Jag hade såna starka känslor för de.
Men denna gång? De känns ingenting..... ja förutom att de är en bebis. Men inga aningar om alls om vad de kan bli.
Och i stort sett alla dessa tester som finns så visar de på en flicka. Så hoppas på den då! Men.... om kroppen endå kunde känna en aning om de är en pojke eller flicka.
 
men men
 
nu ska ja snart hoppa i säng, är så sjukt trött!
Och magen är inte min vän!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0