ni är väl för underbara.

 
Trots mitt ikke intresse för att blogga lika mkt längre så ökar läsar statistiken oerhört!
 
va glad jag blir!
 
Hela helgen har vi haft fullt upp med kalas för Sigge som blir 2 år imorrn, de känns så sjukt. För två år sen mådde ja bra. Inga känningar alls. dagen efter, woops så va man mamma. 5 veckor för tidigt.
 
De känns galet bra. Älskar livet som mamma, tänk att få vara de enda tills man inte lever mer. tänk allt man kommer få uppleva med sina barn. Ojoj, ja ser fram emot de sååå mkt!
 
Så de är vad vi har roat oss i helgen, så tack allihopa för de fina presenterna Sigge fick. De som uppskattades mest va en lastmaskin(traktor) och en traktor med släp som han fick av sin morbror och sambo, och farfar :)
 
Han älskar dom! Han visste bara inte hur han skulle leka med dom samtidigt?
 
 
En annan sak, eftersom ja har en rabiat, hysterisk, människa som gillar att hota folk så kommer jaq inte längre skriva om de där "jobbiga" som hör ett mamma liv till. För de kan vändas mot mig. Människan är totalt galen.
 
 
Så så ligger de till.
 
Vi lever och mår kanon!
 
 
Älskade fisen och jag !
 
snart ska ja hoppa i säng, imorrn ska sigge till dagis och jag ska hem och vila, min hals är inte min vän! den gör ont, torr hosta och hes som en jag vet inte vad.
 
 
Men go natt på er allihopa!
 
 
 
 
 

Avtryck
Postat av: lena uneteg

Fortsätt och må bra!!!Jag älskar att läsa din blogg och livet me Sigge.Puss o Kram från Lena.<3

2013-10-07 @ 08:00:48

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0