en unge i minuten.

 
 
ligger och kollar på gamla avsnitt av en unge i minuten på youtube.
 
De va en mamma som födde sin bebis i v27, herregud.... så liten!
 
Och ja fick tillbaks känslan av när sigge föddes och dom bara tog han och sprang ut, precis som dom gjorde för denna tjej som födde i v27.
 
De va hemskt. Man vill ju springa efter. man vill ju ha sin bebis. Men man kan inte. Bara pappan som fick följa me.
 
usch. Ja önskar inte ens min värsta ovän den känslan, så hemsk.
 
Och jag hoppas verkligen inte att de händer mig igen. Dock kommer ja ju ha me mig Carro denna gång som kommer finnas vid min sida i fall stoffe måste följa me dom ut.
Vad skulle man göra utan både Stoffe och Carro?
 
första bilden på Sigge.
 
 
första gången han öppna ögona :)
 
helt otroligt att min plutt vart så liten?
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0