dessa förbannade barnläkare.

 
allvarligt talat. Min tillit till akademiskas barnläkare är snart lika stor som att ja skulle lita på att en bankrånare inte skulle ta en enda sedel om den fick stå i bankvalvet helt ensam med massa miljoner omkring sig.
 
Så här sa Sigges läkare till mig om hans senaste eeg:
 
"Vi såg inga avvikelser alls. Allt såg fint ut."
 
Så kom vi övrrens om att vi skulle boka in så han får göra eeg under 24 timmar.
 
Men...
 
så här står de i Sigges journal som jag som hans mamma kan läsa på nätet:
 
"Endagsregistrering EEG utfört 2 oktober -13 på neurofys.EEG under vakenhet och sömn visar under vakenheten lätt generell förlångsamning av aktiviteten för åldern, samt en generell epileptiform urladdning samt två suspekta epileptiforma generella urladdningar. Under sömnen inget epileptiformt. Inga attacker av att huvudet kastas bakåt under registreringen.
Viss epileptiform aktivitet på EEG, vi behöver utföra en ny registrering och vi behöver fånga huvudryckningar i samband med registreringen."
 
Jag tolkar alltså de han skrev som att dom hittade nånting med eplepsi laddning bla bla... och vad fan är en genrell förlångsamning av aktiviteten för åldern???
 
Inget av de som står där sa han till mig när han ringde.....
Helt ärligt talat de är jobbigt nog redan som de är, jag är gravid och är känsligare än vanligt.
Jag har försökt få hjälp med sigge och hans kasta-huvudet-bakåt sen han va 6 månader... han är två nu!!!
Vill ni se vad jag pratar om, kolla i kategorin "videos" här i bloggen. De finns ett klipp på han där.
Men nu har vi gjort två eeg och en magnetröntgen och en rad massa prover har dom tagit. Inget hittar dom.
Jag orkar ärligt talat inte kämpa mer snart. För dom hittar inget. Men kämpar jag inte och de visar sig sen ge han men för livet, då kommer jag aldrig förlåta mig själv.,
 
Men tyvärr så kommer jag nog aldrig få ett svar av läkarna på akademiska sjukhuset..
 
Jag litar inte på dom alls mkt.
 
Usch....

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0