strålande smärta....

 
nå ja, de må va mysigt att va gravid och känna sparkarna.
 
men... resten då? de är bara skit!
 
ja har haft i nån dag nån konstigt smärta i hela härligheten, de som ilar gör ont. ? Att barnet fixerar sig säger en del. Men ja får väl hoppas de d. Idag har ja inte haft nåt *peppar peppar*
Sen... den häärliga foglossningen, speciellt känslan när de känns som att nån bokstavligt talat sliter isär hela bäckenbenet.... fy faaan!
 
Men... en bra sak.
 
Jag är faktiskt i denna graviditet skonad från att springa upp 50 gånger per natt för att kissa. Jag får sova hela nätterna. Jag är inte så kissnödig dag tid heller. Inte som med Sigge.
Då va ja ju de hela tiden.
Men de är ju lite underligt eftersom denna bebis ligger långt ner i magen, känner t om huvudet ibland när ja ska sätta mig, eller ja de känns som att de är ett huvud i vägen.
Så de är lite besvärligt att hitta en skön sitt stil. Och när jag lägger mig ner har ja svårt att hitta e skön ligg stil först, för när jag lägger mig ner så får ja så svårt att andas :/
 
 
men glad är jag att ja får sova nätterna iaf.
 
Men inte är jag piggare för de.
 
Nej nej mitt järn värde börjar dala neråt, och min mage klarar inte av dessa järn tabletter. De sa på apoteket och barnmorskan sa att man kan bli hård i magen av dom. På mig ger dom motsatt effekt. Har nu testat två olika märken. De är för jävligt. Man får ju inte göra annat än att springa på toa och ha ont i magen. Så nej tack.
men hur ska jag då få upp järn värdet?
 
Nå ja, nu ska ja vila lite innan Sigge vaknar. Ikväll kommer brudarna och har film/mys kväll me mig. Stoffe är på kryssning med jobbet.
Så trevligt fredag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0