Packa BB väskan.

 
Japp, jag tänker börja me de nu.
 
Man vet aldrig när denna kommer komma ut. Sigge kom ju tidigt. Så jag har en sån stark känsla att denna också kommer komma tidigt. Så ja börjar lite smått nu med väskan.
 
Jag kommer inte packa ner massa schampoo, balsam, spets bh och spets trosor och smink som Blondinbella. (kokkobello)
Där emot ska jag ha me mig en rakhyvel, fatta känslan av att kunna raka och SE hela härligheten igen :D Va ju ett tag sen ;) haha!
 
 
 
Ankomst kläderna. Ska lägga dit ett par större me i fall bebis är en bjässe.
 
Så kläder. Napp. Snuttefilt, overall och en tjockare filt.
 
Mössa ska packas ner. Större kläder. Strumpor.
Nåt mer som ja borde packa ner till bebisen?
 
Sen... måste ja ju packa nån väska till Sigge så man inte står där när de är dags och ska jaga kläder och allt till han.
 

Sen ska ju kläder till mig packas ner och lite annat skrot.
 
men... än på ett tag hoppas jag inte bebis tänker komma!
 
Dessa nappar köpte jag me till bebis.
 
 
 
 

Så de var de så länge :)
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0