Kurres dag är förstörd!!

 
Vi var ut på en liten promenad och lek idag jag och Sigge. ¨Va tvungen att ta bort lite skit på gården innan snön kommer.
Dock hade jag tänkt att promenaden skulle gå till skogen för att hämta lite kottar nu innan snön kommer. Men se de ville inte min kropp orka med.
 
Så iaf vi är ute på gården jag och Sigge. Helt från ingenstans kommer de en katt jag känner igen, men ja tänkte att Kurre såg så konstig ut. Så mager.
Men så på några sekunder ser jag att de är SIRI......
 
Siri har alltså varit borta i lite över 3 månader. Han försvann när vi renoverade köket.
 
Och jag har vart heeelt säker på att han vart död.
Så från de döda återuppstod han idag.
 
Vi alla är så glada.
 
Ja, eller nästan alla.
 
För tjurskallen Kurre så förstördes hans liv just. Nu är de slut på all uppmärksamhet. Han sitter i trappen och tjurar och fräser om Siri kommer för nära :P
Syskon kärlek alltså.
 
Men han är i väldigt bra skick, förutom att han är väldigt mager. Och inte alls så intresserad av kattmaten, mer av smulor han hittar på golvet. :p
Tror han med är glad över att få vara hemma.
 
Men som jag saknat han!
 
Nu ska han få kärlek

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0