känslan som försvann...

 
jag hade i slutet av oktober en sån stark känsla av att bebisen skulle ploppa ut innan november är slut.
 
Nu är den känslan puts väck borta. Nu känns de som att den kommer boa där inne för evigt, men de kan h*n glömma!!
 
nu är ju iofs inte november slut så, några dagar kvar. Men tvivlar på att h*n kommer ut inom 2 dagar.
 
Men jag är glad så länge den stannar där den är nu, för vid jul får den fan inte komma ut :P

Jag blir mer och mer förväntansfull på hur de kommer starta denna gång.
 
Kommer vattnet gå?
Kommer de värkar direkt?
Kommer de gå fort? Långsamt?
Plågsamt? Smärtfritt?
 
 
En sak jag aldrig kommer glömma de är när vattnet gick med Sigge och när han skulle ut. Den smärtan kan jag än idag fortf känna. Och om de blir värre me denna så då avlider jag! :p
 
Så bara framtiden får visa hur det kommer gå...
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0