grann katt jävel!

 
jag är så less på grannens förbannade feta katt!
 
Vi har ju kattlucka till våra katter, de innebär att jag får in grannens katt om NÄTTERNA. Då kommer han in och går rakt in och äter upp min katts mat. sen är han här inne ett bra tag innan han går ut.
Vad han gör vette fan.
 
Min katt ligger och trycker i vår säng istället för att köra iväg han. Jag märkte härom natten att han kom in då gick ja ner för att fösa ut han, men hitta han fan inte. Men se på morronen då hörde jag han gå ut.....
 
Och inte får ja gå över till grannen och säga åt henne att ha katt fan inne om nätterna för Stoffe. Han tycker inte ja borde göra mig Osamas med hela grann skapet ;)
Men då hoppas ja att hennes katt pissar sönder vår soffa så ska stoffe få köpa en ny och sen INTE bli förbannad på katten. Han tycker inte vi har rätt att gnälla på hennes katt när vår katt går och skiter i hennes rabatt. Inte riktigt samma sak men..
Fast ja tror han kommer säga nåt sen när han får köpa mer kattmat om vi ska försörja en katt jävel till.
 
Och nej, jag tänker inte sätta för kattluckan, de är så skönt att vår katt går in/ut och gör sina behov ute. Vill inte ha en kattlåda att sköta inne.
 
Idag då?
 
Inte mkt som händer, Stoffe kommer snart hem och ska köra pojken till dagis. Han är så underbar snäll som hjälper mig nu med att frakta sigge dit. Igår var de en pärs att ta sig till bussen. Fy fan va ont i magen ja fick, riktigt onda sammandragningar.
Så de är jag glad över att han finns till hands för att få hjälp.
 
De här med att jag knappt klarar av att ta hand om Sigge nu när jag har så ont, de tar på mig. Tro mig. De är tungt att man är så pass handikappad så man knappt klarar av att ta hand om sin son :/
Jag har ju tur att han roar sig själv rätt bra om/när han är hemma. Men hur rolig mamma är jag? Ligger på soffan hela dagarna? Leker med Sigge nån enstaka stund... inte så roligt för han.
Så han behöver sitt dagis!
 
Men snart så har han ju jullov, Han ska få gå fram till lucia, sen så... vette sjutton hur jag ska överleva tiden där ifrån tills bebis kommer ;)
 
Men men
 
nu måste en bajs blöja bytas ;)
 
Heppåer!

Avtryck
Postat av: S

Köp kattlucka med tillhörande halsband!
Då känner luckan av halsbandet och släpper inte in främmande djur.

Svar: Jag lägger inte 2000 på en sådan! När min katt är ute och tappar bort alla halsband han någonsin haft på sig...
ninna

2013-11-14 @ 22:18:36

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0