de här med barn...

 
 
dom är väl för härliga ibland.
 
När man är som mest irriterad så får dom en att skratta så man glömmer bort varför man ens va irriterad.
 
Nu ska jag berätta.
 
Sigge va lite svår sövd ikväll, ville inte riktigt somna trots att han va så trött.
 
Sen har vi ju bytt säng på han så han springer upp lite titt som tätt, precis som barn gör.
 
Men iaf, när jag för 3e gången hörde att han va uppe och gick så blev ja irriterad när jag var på väg upp  till hans rum.
när jag öppnar dörren så står han mitt i rummet, med snutten i ena handen och en gosedjurs hund i andra. Helt naken. Ingen blöja alltså.
Så jag börjar leta i hans säng - ingen blöja. Tittar runt i rummet- ingen blöja. Då blev ja mer irriterad och funderade på om ja började bli dum i huvudet.
Så jag frågar Sigge vart blöjan är.
 
Då går han fram till sin leksaks spis och tar ut blöjan ur ungs luckan. Och sträcker den åt mig.
 
Och där försvann min irriation :D
haha. Jädra söt unge de där!
 
Jag pussa och myste lite extra med han i hans säng sen innan jag gick ner och han somnade gott i sin säng :D
 
De är min pojk de!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0