55 dagar kvar.



De är helt galet. 55 dagar bara! De kan bli några till tills du är ute, de kan även bli några färre. 
Hoppas så klart på färre men inte allt för färre. 
Känns helt sjukt att livet kommer inte bli som de är nu. Ett helt annat sorts sätt att leva väntar. Ett nytt liv med två
Barn som man ska älska och uppfostra på bästa sätt.
Säga va man vill med Sigge med bortskämd på kärlek de är han iaf :) 
Frågor så som hur han kommer reagera när han får ett syskon ställs, kommer hans svartsjuka bli värre? Bättre? Så sjukt svårt att föreställa sig allt. Men en sak är jag helt medveten om. Att ha 2!! Trots barn under samma tak, de kommer bli en kamp om livet för mig ;) haha! 
Nej då. Vi klarar allt. Jag och min älskade Stoffe! 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0