Ullared!

 
har precis duschat efter nästan 1,5 timmes promenad med Alicia :) alltid lika trevligt, de är så fruktansvärt skönt att äntligen ha nån att gå me  och prata me.
De tråkigaste jag vet är att promenera ensam!
 
Snart blir de jobb innan 4 dagars ledighet står för dörren :)
 
Imorrn kl 7 rullar jag och Ida iväg med Bergsbrunna buss till Ullared. En 8 timmars lååååång resa väntar oss, men de är de värt! Var enda minut är de värt. ska bli SÅÅ skönt att få "egen tid" med Ida och få komma iväg, så lördag vid 21 tiden är vi hemma igen.
 
HALLLÅÅÅ SHOOOOOPPING SHOOOPPING!!!
 
Ursäkta, men jag vart lite till mig där i trosan ;)
 
Karlarna lämnar vi hemma, för dom har inge på ullared att göra ;)
 
Så om jag inte blåser bort ikväll när jag ska hem så hörs vi senare, måste få i mig lite lunch nu me...
 
Hööööörs da!
 
 
 
Tror ni jag längtar?

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0