Sömnbrist deluxe!

 
Ja fattar inte, jag må älska min son väldigt mkt, men detta kommer göra mig fullständigt galen!
 
SÖMN! Va fan är de?? Jag vet inte när jag sov bra sist... .kan ha vart 1 dag i juli förra året.
 
 
Är de normalt att en 1,5 åring ska sova 4 timmar på en natt och sen 1,5 timme på dagen efter...? Och Han är HUR trött som helst, men han verkligen kämpar för att hålla sig vaken.
 
 
Men han vägrar sova..... de skriks!
 
och hur länge kan man låta dom ligga där och skrika? Allvarligt.... ja gillar de verkligen inte att låta dom ligga där, men tar jag upp han får han sin vilja igenom och allt är kört!  Och de värsta är att han ger sig aldrig. Så han vet att han vinner varje gång...
han vill att jag ska vagga han till sömns...... de är de enda han somnar av men vaknar så klart när jag lägger ner han.
Men glöm att min rygg pallar att vagga en 10 kgs klump!
 
JAG BEHÖVER SÖMN!
 
VI BEHÖVER SÖMN I DETTA HUS!!
 
 
Jag vill bara sätta mig i ett hörn och gråta......gråta för att ja är så trött. gråta för att jag är så less på allt de här.
Jag vill bara gråta för allt.....................

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0