HALLLLÅÅÅÅ!!!

 
nu får de fan vara bra!
 
Jag vill ha vår, jag vill slippa vinterjackan, mössan, vantar, halsduk, vinterskorna. Slippa att behöva bråka VARJE gång de ska klä på Sigge hans overall och allt jädra skit han ska ha på sig! Tro mig, de är ett jädra skrik och bråk så fort den ska på!
Han kravar sig ur ens knä, han sparkar av sig skorna. Han får av sig vantarna, han gör allt för att motarbeta mig när overallen ska på. Men när väl allt sitter där de ska så är han nöjd!
 
Gaaah. Ja blir galen.
 
vart fan är våren!!??
 
Igår kväll när ja jobba så börja de satans snöa!!
Måtte de va sista gången ja såg snö falla ner nu... i alla fall tills i december.
 
 
Nästa vecka har dom lovat plus grader iaf.
Hoppas de blir plus grader och regn. Så allt kan töa bort nu... de finns ju en del kvar kan man säga.
 
Fatta när våren är här och skinnjackan(som ja inte ens har) och conversen åker på.... fy satans så härligt!
 
nu ska ja inta frullen som väntar, sen vila innan de blir jobb. Imorrn är jag äntligen ledig! Vad vi ska hitta på då vet ja inte än... men ja tänker absolut inte slösa min lediga dag på att städa!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0