"fin" besök...

 
Min lille pojk har fått "fin" besök, av självaste herr magsjukan. Tur att han inte kräks, men hans mage är inte vän med honom.
 
De stinker verkligen kräk om de som kommer ut.
 
Så imorrn får han då inte gå till nå dagis. Jag är hemma och vabbar.  Själv har min mage vart ovän me mig i flera dagar, har haft så ont i magen, mått illa, är så sjukt trött och matt i kroppen.
Men de händer inge mer....?
 
Tur är väl de men inte så kul att må illa hela tiden.
 
nu ska ja strax hoppa i säng, är så sjukt trött... så hoppas lillen bjuder på sömn inatt!
 
Inatt va ja nog världens elakaste morsa! (enligt sigge) han fick inte sin vilja igenom inatt när han satte igång....
och de kommer han inte få inatt heller!
 
Så..... go natt!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0