fel sida...

lillen i huset har vaknat på heeelt fel sida idag, han är en sån tjurskalle så de finns inte. inget är bra...
 
eller jo om jag sitter nära han.
 
men vad kan man förvänta sig om man vaknar 06:10....? jag skulle också va på dåligt humör då. Vilket jag är.... blir så trött på att han inte kan sova ordentligt.
Och trött blir jag eftersom han blir så här gnällig med för lite sömn i sig.
 
Så nu åkte han i säng igen, få se om han somnar...
 
Idag är jag iaf ledig, så jag ska bvara ta de lungt, måste bara se till så rena tvätten kommer in i alla byrårer och garderober...
 
Sen ikväll tänker jag laga hemma gjord hamburgare! Som jag har längtat efter de.........
 
 
Okej.... han vägrar sova! Bäst att ta han..........

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0