Underbaring!

hela dagen har lill hitler här hemma vart en riktigt sat unge!

Han har trott att jag vart nå sorts klätterborg som man kan klättra på och hoppa på. Vilket jag inte roas av.......

Så vi har haft lite disskutioner om detta beteende jag och min son. Eller ja, jag förklarade för han att ja inte gillar de. Han ula och bula som en åh annan dåre.
Trotsen står härliga till i detta hus.

När han nyss åter igen inte förstod vad jag sa åt han, då han även började slå mig för att han vart förbannad så vart jag riktigt förbannad. Hela dagen har ja sansat mig mot han, men nu rann de över så ja, jag höjde rösten åt han och satte han en bit ifrån mig.
Han gallskrek utav helsike.
Men jag ignorerade han totalt. Tills han lugnade ner sig. Då kommer han upp i min famn, ja fortsätter ignorera han. Jag tittar han inte i ögonen.

Då kommer han fram med sitt ansikts rakt framför mitt och ger mig världens puss rakt på mun!

Vem kan igonrera han då??!!

Jädra sötnos!

Du må va en lill hitler, satunge och trots unge från hell.....
Men ja älskar dig likt förbannat mkt endå!!!!!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0