lite komiskt....

 
tycker detta är lite komiskt.
 
jag är uppvuxen i mitt hela liv i Storvreta. Under min uppväxt hade ja inga planer alls på att ta reda på vart mina föräldrar växt upp osv... eller ja mamma frågade jag. Så vart hon har sina rötter visste jag ju.
Men ja har aldrig direkt brytt mig om vart pappa växt upp.
 
För att göra en historia kort. Så nu när jag är vuxen och köpt hus och allt, så visar de sig att utan att vetat om de.
Så har jag bosatt mig bara några km från de hus där pappa föddes i för alltså 66 år sedan.
Så längre upp på våran grusväg ligger huset.
 
Och sedan bara en mil ifrån oss så växte han upp sedan med min farmor och farfar.
 
Rätt komiskt på nåt sätt att jag inte ens vetat om att jag flyttat så nära där han kommer ifrån ;)
 
 
 
Nu blire middag.
 
Chicken nuggets och pommes.
 
imorrn- jobb...............

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0