Jula, plantagen, biltema och ikea.

 
ja vad gör inte en svensson familj annars en lördag dag? Förutom att besöker dessa affärer.
 
Nu är vi inte som min kompis Carros familj som åker till ikea bara för att äta lunch ;) såå mkt gillar vi inte ikea. ;)
 
men på ikea var de dött.
 
Vi va tvungna att ha massa små saker inför renoveringen av köket, och den där jävla köket har fortf inte kommit.
Men om 10 dagar kommer de :D
 
Och på restreande affärer var de typ kaos. Jula var jag inte ens in på. men Plantagen, fullt med folk.
jag och sigge var in där och köpte lite blommor. När vi kommer ut och till bilen så ser jag att hans snuttis är BORTA.
Kalabalik. Inte för han men för mig, för jag vet att de blir ett helvete ikväll när han ska sova om den är borta.
 
Så in igen då och leta reda på den, som tur var så hitta jag den. Puuuuh.
 
Man får ju lite lätt panik när man vet att hans snuttis är hans allt ;)
 
Så nu är vi hemma iaf, blommorna är planterade och klara. Får se om ja orkar fota de senare.
Sigge sover och stoffe håller på me nåt på vår balkong.
 
Ska nog vila lite jag me.
 
Är så trött och seg.
 
heeeejpa!
 
 
Mitt fina hjärta som jag fick av mitt stora hjärta ;)
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0