♥ Sigge

 
Sigge som är nu 22 månader gammal har äntligen börjat få en liten personlighet, man börjar se vilka drag och beteende han fått av vem.
 
T ex att va fruktansvärt envis och ska ha de man vill ha till varje pris- från mig.
 
och får han de inte, ja då kommer de där aggressiva, djävulska(han blir som en djävul) humöret fram. Och de behövs inte mkt till att de humöret ska komma fram- de har han fått av sin farfar och gammel farmor ;)
 
Men....
 
han har fått en sida som jag bara älskar.
 
Jag-vill-alltid-kramas-och-pussas-och-mysa-och-vara-nära humör.
 
De är från hans far.
 
Varje morron ska han kramas och verkligen tok mysa, han ligger där och klappar/smeker en på kinden och över håret och pussar på en. sitter man i soffan  kryper han upp tätt intill en och ska mysa.
De är så charmigt så man dör! ♥
 
 
Sen har han en sida ja inte vet vem han fått de av än, svartsjuk till tusen. Eller så är de bara en period som pågått väääääldigt länge nu.
 
Stoffe får inte krama/pussa mig, då skriker han. Ropar jag "aj" på skämt, då kommer han direkt och ska "rädda" mig
Han är väldigt rädd om mig och ska skydda mig och ingen annan får va mig nära ;)
 
De är min pojk de
 
Men, desvärre gör de mig lite osäker på hur han kommer bli när hans syskon kommer :/
Hur svartsjuk kommer han inte bli då? Eller blir han en pappa gris då?
 
 
 
Mammas älskade pojk ♥
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0