ny vagn beställd

 
 
måste faktiskt tacka våra lant bussar här för att ni gjorde valet lätt för mig att välja vagn.
 
Nu vart de en vagn som ja faktiskt hade i tanken, men egentligen nog inte ville ha.
 
Så denna är på g hem till oss.
 
 
en baby jogger syskonvagn city select
 
fördelen med denna´är at man kan göra den till en singel vagn och en syskonvagn.
 
Perfekt då inte sigge orkar gå så långt än, eller ja orkar gör han nog men hur lång tid de tar är en annan femma.
 
Så ja den blev de. Då våra bussar inte har bredare dörrar än 70 cm! Skit töntigt och fruktansvärt dåligt!
 
Idag är det måndag och pappan i huset har börjat jobba, skit tråkigt. Vi saknar han redan. Själv har jag 3 veckor kvar ;)
Ångesten för att börja jobba har redan börjat....
 
Idag kommer min bror igen och ska göra klart de där sista på kaklet han satte upp igår. Även diskmaskin kommer kopplas in
Äntligen.
Gillar inte att hand diska!
Fy fan.
 
Så nu ska ja börja städa av lite här hemma i röran!
 
Ha en underbar solig måndag!
 
 
 
 
 
 

Avtryck
Postat av: Petra

Jag avskydde våran den där. Den är så sjuukt jäl'a framtung och tung att köra med två säten. Jesus! Så tips; dra den baklänges;)

2013-07-22 @ 12:55:23
URL: http://exnextdoor.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har ÄLSKAT våra cityselect!!! Har inte alls upplevt den som tung, antingen är jag väldigt stark (inte jätte troligt) eller så har ovanstående fått ett måndags exemplar! Skämt å sido, alla gillar olika. Men jag känner många som har denna vagn och inte klagat på något! Hoppas du gillar den lika mycket som oss!!

2013-07-22 @ 23:25:07
Postat av: Petra

Inget måndags exemplar, bara bebodd bakom måånga uppförsbackar ;) och sen tyckte jag att det var vansinnigt att ha fötterna i varukorgen. Men som singel vagn älskade jag den också. Och snygg är den!

2013-07-26 @ 19:53:41
URL: http://exnextdoor.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0