2 i 1.....

Vi är just nu 2 i 1. Om ni hajjar.

Jag äter för två. Jag andas för två. Jag svettas för två(fast känns som ja svettas mer än svenska damerna gjorde i sin sista match)
Allt jag gör så gör jag de för två personer ;)
Ja eller inte allt då. Men nästan.

Andningen är nog värst. Minsta rörelse blir ja typ andfådd av.
Att ta Sigge i famnen och gå upp för en trapp. Hej hå va de flåsas....
Där märker man tydligt att man har en person till i sig som "snor" min luft ;)

Men.... Ja gillart.

Så här bra mådde ja inte med Sigge. Ja känner mig lycklig. Jag känner mig inte direkt vacker men endå inte så där fet, ful och äcklig som ja gjorde med Sigge.
Usch. Ja hatade mitt utseende när ja väntade han.

Men ja känner mig.... Glad och lycklig. Än så länge i alla fall. Man vet aldrig vad framtiden säger!

Nu ska de sussas! Imorr väntar bvc!

Heej pa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0