vinterbus med Disa...

 
försökte fota lite me system kameran i mörkret :P Inte lätt att se vart hunden höll hus men ;)
 
 
 
Disa älskar att busa me den däär sopkvasten som ligger där... men just nu har hon hittat nåt annat som är bra mkt roligare! Kan vara henns bajs eller nån pinne..... hon är lite äcklig hon och äter upp sitt bajs :/
 
 
 
 
 
Åååååh, hej va de går!
 
 
Eyy.... kom inte nära min pinne!
 
 
Bäst att sticka innan matte tänker locka in mig.....
 
 
Skit, ja visste att matte hade en baktanke med när hon ropa åt mig att komma och ja kom på första inkallninngen....
-hjälp mig...... nån.
 
 
Matte- ja men om en halv timme max så är de du som ligger så här!
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0