Varför just jag?

 
fy!
Ja lider så med alla dessa barn och ungdomar som varje dag får gå till skolan med ont i magen, för att dom är mobbade eller bara utfrysta.
De finns inga som är så elaka som just barn och ungdomar, ord, slag, skit snack bakom ens rygg, utfrysning... de är hemskt!
 
Jag har själv vart mobbad när jag gick i skolan, en ständig rädsla varje dag i skolan över att man visste att nån kommer kalla mig "hora" "fitta" "horuge" osv..eller att nån kommer att hota mig eller värsta fall slå mig.
Så jag vet hur dessa barn/ungdomar känner sig.
Jag hade ångest att gå till skolan, ja mådde skit. Men ja tryckte ner de, jag försökte förneka de. Fick ha ett x antal samtal med en kurator... men vad då? Var de mig de va fel på? Hade jag gjort fel? De tankar kom när dom började prata om att JAG skulle tänka på de där me att byta skola?
Så typiskt en skola att försöka sopa problemet under mattan.....
 
Fy fan att de finns mobbning!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0