vad då försöka charma?

 
Säga vad man vill om Disa... men charm, de har hon minsann!
 
Hon är ju denna hääärliga åldern- TROTS.
 
Så hon trotsar på ta mig fan nästan allt. Nyss tog hon en sak hon absolut inte får leka me, och när hon väl fått tag på nåt hon inte får så är de skit svårt att få tag på henne. Men jag lyckades få tag på henne, talade om för henne att så får man inte göra och att hon va dum osv....
Efter jag talat om detta för henne så igonorerade ja henne, hon fanns inte. Gick och satte på i soffan och hon satt kvar på golvet och tittade på mig. När ja satt mig så kom hon upp i soffan och hoppade rakt upp i mitt knä. Mitt i knäet skulle hon sitta och mysa in sitt huvud breve mitt huvud.... de va som ett sätt för henne att säga "förlåt, va inte arg på mig....."
 
Men hur söt får man bli? Jag va ju inte arg på henne längre. Jag hade redan glömt de där.
 
Så jädrar ni va denna vovve kan charma en!
 
nå ja, mitt vovve hjärta smälte iaf...
Och detta är inte första gången hon gör så här både på mig och Stoffe när hon gjort fel.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0